Translate

duminică, 10 ianuarie 2016

Coruptia

In Olt este liniste. Coruptii isi beau linistiti cafeaua de dimineata. Se gandesc distrati ce chestie si cu manifestatia aia de la Bucuresti. Ce mai disperati. Auzi sa iti fie frica sa mergi la servici cum striga tipa aia dintre manifestanti. Ce-o fi aia.
Coruptii se gandesc cum isi vor mai rotunji veniturile azi. Ce sclav va veni la ei cu cadouri si mita. Coruptul este sef sau subaltern dar nu are importanta. Este seful mitei. La el vin astia care vor aia si aia ..ce e aia?!!..el zice ce e bine si ce e rau. Ce lege..? Legea mitei este singura valabila si aduce profit imediat. Restul sunt prostii. Sefii mitei nu lucreaza. Altii lucreaza pentru ei. Fie ca sunt organe de control, functionari, daca mita curge viata e roz si cafeaua dulce. Sefii mitei au doar program liber ales din varii motive, dar cele mai valabile sunt cele cu suport politic. Eu sunt interpusul lui ala bai ce puii mei vrei du-te cu cercul. Ala e mare mahar politic. Vine la mine si ii dau masini pentru campanie, vine la mine si are autorizatie, vine la mine si il scot basma curata. Eu sunt seful mitei ba ce vrei de la mine. Sunt politic corect sunt cu cine trebuie, tu cu cine esti? Vrei revolutie ? Du-te bai fraiere de aici. Nu misca nimeni. Eu angajez, eu dau afara. Mita curge. Eu hotarasc cine candideaza intr-un partid sau altul. Ai tu banii mei mai fraiere? Cati bani ai dat tu la partid ?
Cine nu ii cunoaste pe sefii mitei? Toti ii cunoastem sau eu cel putin cunosc foarte multi.
Revolutionarii disperati sunt tineri si probabil nu ii stiu decat intr-o mica masura dar ii simt cum le maninca prezentul, cum ii imping spre periferie, cum corup totul de la invatamant pana la locurile de munca din privat sau de la stat. Ca sa te angajezi in privat exista interpusi care iti cer mita. Daca vrei sa lucrezi la stat la fel . Vrei sa mergi la medic trebuie sa dai mita.
Cine ar trebui sa ne apere impotriva mitei? Stie cineva?!
Nu scriu asta ca sa creez o imagine apocaliptica fara raspuns. Sistemul este corupt. Oamenii vor schimbarea sistemului. Doar o presiune constanta si inteligenta asupra mecanismelor lui poate duce la inlocuirea coruptilor.

Cei care cred ca merge sa faci asta cu manusi se inseala. Coruptii sunt barbari si nu cunosc alt mijloc decat barbaria. Vrei schimbarea sistemului. Pregateste-te sa lupti!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sper sa putem comenta impreuna

Stramosii

Stramosii