Translate

joi, 8 decembrie 2011

Toro Company inaugurează fabrica din România

The Toro Company, unul dintre principalii producători la nivel mondial de sisteme de irigaţie de precizie, anunța în urmă cu opt luni, o investiție de aproximativ 20 de milioane de euro într-o nouă fabrică în România, lângă Ploiești.  Astăzi, compania a inaugurat fabrica.

Aceasta va produce sisteme de micro-irigații pentru cultivatorii de legume, terenuri agricole, livezi și podgorii din Europa, Orientul Mijlociu și Africa (regiunea EMEA). În plus, acest proiect va sprijini capacitatea de producție în regiune a fabricii Toro din Roma, Italia.
Noua fabrică va apropia compania Toro de piaţa EMEA care se află în creştere și unde micro-irigaţiile continuă să câştige o cotă din ce în ce mai mare în cadrul agriculturii irigate din regiune. Fabrica de 12.900 mp va avea inițial 35 de angajați, incluzând personal de conducere, asamblori de linie, designeri și tehnicieni, urmând ca până în 2013, numărul acestora să se ridice la 100.
Citește despre cum au beneficiat de finanțare de la stat americanii de la Toro, care construiesc o unitate de producție în parcul logistic dezvoltat de milionarul Petrică Ușurelu
„Această fabrică face parte din planul strategic de investiții al The Toro Company de a crea un centru de producție și export pentru produsele companiei în estul Europei”, a declarat Judy Altmaier, Vicepreşedinte Operaţiuni în cadrul The Toro Company. „Acceptarea acestor tehnologii continuă să crească la nivel global, ceea ce a făcut din România o locaţie excelentă pentru această fabrică - nu numai datorită poziţiei sale centrale, ci și a infrastructurii bune și a accesului la resurse de producție calificate”.
Pe lângă noua fabrică din România, Toro desfășoară operațiuni de producție a sistemelor de micro-irigații în Italia, Australia și America de Nord.
The Toro Company este unul dintre principalii producători mondiali de echipamente de întreținere a gazonului și sisteme de irigație de precizie. Cu vânzări de aproape 1,7 miliarde de dolari în anul fiscal 2010, compania Toro s-a extins la nivel global în mai mult de 80 de țări, datorită serviciilor de talie mondială pe care le oferă, a inovației și expertizei sale în domeniu.
Din 1914, compania a construit o tradiție de excelență în jurul unor branduri puternice care să îi ajute pe clienții săi în îngrijirea terenurilor de golf, terenurilor sportive, spațiilor verzi, proprietăților comerciale și rezidențiale, precum și a terenurilor agricole.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sper sa putem comenta impreuna

Stramosii

Stramosii