Translate

marți, 31 ianuarie 2012

Zboara mandru gand



Zboara mandru gand.


Zboara mandru gand peste slava
Zboara peste marea de otrava
Vei ajunge acolo in pasune
Unde vei lasa o rugaciune

Zboara mandru gand peste creste
Sa le spui la zei o poveste
Sa la spui ca noi suntem bine
Prabusiti in glod si ruine.

Suntem incercati de povara
Suntem apasati de o fiara
Scuturi si bastoane ne-nconjoara
Dube si alarme ne-nfioara.

Zboara mandru gand de hartie
Zboara insotit de poezie
Noi cadem loviti peste glie
Noi cadem loviti cu furie.

M-au batut jandarmii pe strada
Ca am vrut sa merg la parada
Ca n-am vrut sa ma plec rusinii
De a fi un las al multimii.

Mi-au facut poza si nume
Sa ma urmareasca in lume
M-au ridicat cu duba frate
Mi-au infipt bastonul in spate.

Tu ai ramas la tine in casa
De frica nu pentru ca nu iti pasa,
Dar eu am iesit pentru tine
Te rog sa nu-ti fie rusine.

Am scris pe hartie gandurile toate
Glume parca-s frate
Dar nu-i de glumit
Ca ne-au inrobit

Zboara mandru gand peste slava
Zboara peste marea de otrava
Vei ajunge acolo in pasune
Unde vei lasa o rugaciune.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sper sa putem comenta impreuna

Stramosii

Stramosii