Translate

vineri, 3 februarie 2012

Cel mai generos patron


Angajaţii ai unei companii de transport din Australia au primit prime consistente pentru loialitatea lor, după ce patronul a vândut firma.
Ken Grenda, desemnat de jurnaliştii australieni ,,cel mai bun şi cel mai generos şef", a obţinut în urma tranzacţiei 400 de milioane de dolari pentru afacerea de familie. Cu toate acestea, Grenda nu s-a gândit doar la el. După zeci de ani de muncă, angajaţii lui au fost astfel răsplătiţi, primind din partea lui 16 milioane de dolari.
Primele uriaşe - între 9.000 şi 106.000 de dolari - pe care le-au primit angajaţii lui, nu sunt singurul cadou al patronului pentru subalternii lui, dintre care unii aveau 52 de ani vechime în muncă. Mai mult de atât, bărbatul a vândut compania cu o clauză ce prevede ca toţi cei 1.800 de foşti angajaţi ai săi să îşi păstreze locul de muncă.

"Ne-am aşezat şi ne-am gândit cum putem să le mulţumim celor care ne-au ajutat să ajungem unde suntem acumTocmai de aceea fost o decizie destul de uşoară pentru noi. Am avut o mulţime de oameni loiali, care ne-au fost alături în cei 66 de ani de existenţă a companiei. A fost modul nostru de a-i recompensa pe cei care au rămas în slujba noastră chiar şi acum"a declarat Geoff Grenda, fiul patronului şi directorul executiv al firmei, citat de The Washinton Post.
,,Sunt oameni care au muncit aici 40 sau 50 de ani. Aproape o viaţă întreagă dacă stai să te gândeşti. Am considerat că trebuie să le răsplătesc cumva loialitatea", a declarat şi generosul patron. În urma acestui gest mărinimos, patronul a primit sute de e-mailuri şi telefoane de mulţumie de la foştii angajaţi, precizează The Telegraph.
Care sunt principiile ,,celui mai bun şef"
Ken Grenda nu a abdicat în cei 66 de ani de experienţă de la principiile sale. În cadrul companiei sale, fiecare angajat era tratat pe picior de egalitate, ca şi cum ar fi făcut parte din familie.
Fără a fi naiv, patronul se încredea în oamenii care munceau pentru el până în momentul în care aceştia îi dădeau motive să-şi schimbe atitudinea. În plus, Grenda îşi încuraja angajaţii să fie corecţi unii faţă de ceilaţi, principiu de care ţinea seama el însuşi.


Sursa Gandul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sper sa putem comenta impreuna

Stramosii

Stramosii